Beraninannesii uygunsa alınır bence bende uygun şeyler alıyorum kış için fazla birşey almadım çünkü mont giydiriyordum görünmüyordu ama yaz için nerede ne varsa bakıyorum uygunsa çeşit çeşit alıyorum. Yazın daha çok dışarı çıkıyor mayo gibi şeyleri de uygun alıp 2 3 takım yapıyorum bazen H&M de böyle indirimler oluyor tavsiye ederim 150 tl ye almıştım H&M de