Elifefil Bu ayda neler yaşadınız, artık hangisi atak hangisi normal bilmiyorum. Her gün farklı bir inat hali. Dün meme almıyordu, bugün mamayı da almıyor ve sürekli memede, aç mı değil mi bilmiyorum
Balllllanne Elifefil ay aynı şekilde öyle benim de hatta az önce sordum bende meme alıyor tabi bırakıyor alıyor bırakıyor ancak uykulu haliyle tam alıyor.Bazen sütüm az veya emmiyor mama veriyordum mama doğduğundan beri aldığı mama biberonda aynı şu 3 4 gündür biberonu ağzında geveliyor emmiyor mamayı yüzünü ekşitiyor itttiriypr ağzından napıcam bilmiyorum arada işim oluyor gelemiyorum annem mama veridyprdu biberonla.ve aç yani hissediiyprum beni de az emdiği için
Balllllanne Elifefil aç mı değil mi bunu anlamak çok yoruyor ve üzüyor insanı yaa.Ya aç sa diye düşünmekten
Sedoa_ Elifefil 3 hafta sürdü ne yerde ne gökteydim ne uyudu ne uyandı memeye yapıştı gezdi emmedi ama ağzımda gezsin istedi omurgalarım yamuldu gece ağzında meme uyudu
Su4835 Elifefil 1,5 ay sürdü hayatımın en zor günleriydi sanırım .sadece mama ile besleniyor ve sürekli kusuyordu kilo alımı durdu o ay.3-4 saatte bir beslenip ya sadece uyuyor ya hiç uyumuyordu.bizde red değil ama kusma vardı devamlı.aç mı tok mu diye kendimi yedim bitirdim ben de.Şuan 6 aylık ek gıdaya geçtik .bu atak zamanından sonra çok büyüyorlar güncelleme geliyor resmen.sadece sabır 🙏🏻 bebek arabasında ve dışarda huzur buluyordu resmen kahvaltıya müteakip çıkıp akşamüstü eve giriyorduk .sadece dışarda uyuyordu 4 ay atağını sokakta atlattık.kangru bebek arabası aklınıza ne gelirse deneyin.temiz hava iyi geliyor .hem ona hem size.dr eğer hiç beslenmiyorsa uykuda ver mamasını demişti bana siz de almazsa danışarak verebilirsiniz.Allah yardımcınız olsun inşallah çabucak geçer bu süreç
Eslem71 Balllllanne 2 gündür aynı şeyleri yaşıyorum 😔memeyi tek tük tutup emiyodu 1 aydır reddetme başladı mama vermeye başladım onu da zorla geveliyo şimdi 2 gündür hiç emmek deistemiyor
Eminegul5 Balllllanne dişleri geliyor olabilir mi bi bakın öyle ise soğuk pres yapin sonra biberonu verin kapacaktir bizimkinde böyle çözüm buldm
Betulldenizemir İlk oglumda hiç atak yasamadim. Şuan diğer oğlum 4 aylık olacak 2 haftadır çok değişti. Arada meme reddi yasiyorum. Kilo alımı az olduğu için 2 haftadır meme ve mama veriyorum. Bazen mamayı da red ediyor. Etrafa ilgisi çok arttı. Sabah da 5 30 da uyanıyor. Ne zaman geçer bilmiyorum bu atak.
Balllllanne Eslem71 ay aç kalıyorlar ya ona çok üzülüyorum bizi az emiyorlar o asla yetmez mama emiyordu o da yok böyle nasıl olacak biberon reddi bari olmasaydı 😓
Eslem71 Balllllanne kendini strese sokma canım oğlum da çok canım sıklıyordu bu durumlarda 2.tecrubeye dayanarak sakin oluyorum zamanla geçiyor bı şekilde büyüyorlar tabi bu arada oğlum 2 yaşın da hiç birşeyi unutmadım 😂
Sibeldicle_0404 Benim kızımda da 4 aylik birden ağlamaya başlıyor sürekli ağlıyor meme yi reddediyor nie bilmiyorum
Aylinoo Sibeldicle_0404 benim ki 4 ay 19 günlük sürekli ağlıyor açken tokken gazı varken uyumadan önce uyanırken… elinde sürekli ağzında gazdan mı dişten mi damaktan mı bilmiyorum sizin de mi aynı
Elifefil Su4835 kanguru aldım ama boşa oldu, hiç sevmedi. Uyku sinyali veriyor ama uyumuyor da. Hep memede kalmak istiyor o yüzden belim kırılacak gibi oldu kaç gündür. Demek ki normal bir süreç. Çok teşekkür ederim yorumlarınız için
Elifefil Aylinoo ağlaması var ama meme hep ağzında bırakmıyor, akşaö uykusuna zifiri karanlık olmadan geçmiyor bi de.
Aylinoo Çözüm bulan var mı beni emmesi 30 saniye felan akşam oldu ağlamaktan bir hal oldu.. az önce buzluktaki sütümü ısıttım verdim biberona yapıştı yedi resmen şişeyi 5 aylık olduk sayılır acaba sabredip anne sütü artı ek gıda mı versem yoksa mamaya mı başlasam bilemedim. bu ay bir tık kilo artışında azalmada olmuş çünkü