Merhaba güzel anneler🤗Kızım 7 ay 7 günlük.Çok hareketli.Kucaktan,bebek arabasından kendini ittirerek inmeye çalışıyor.Yere koyunca üç,dört kez tam tur dönüyor.Ancak desteksiz oturmaya gelince 1 dakikayı geçmeden kendini hemen ya ittirerek kaydırıyor poposunun üstünden yada yan dönüp yüz üstü pozisyonunu alıyor.Sizde nasıl durumlar.Yoruluyor mu,sıkılıyor mu anlayamıyorum😐