Meltemak90 Memede süt bitmesi diye birşey yok arkadaşım rahat ol, strese girme hiç. sabah mama vs. verme. İlk 3-4 ay bebeğin sürekli emmek istemesi normal. Ancak sürekli emmesi de gaza sebep olur. Gazını çıkartması için yardımcı olmalısın, rezene eskisi gibi tercih edilmiyor toksik etki yaratabiliyormuş. Ama ben de içtim ilk aylar günde 1-2 bardak. Tavsiyem, instagramda emzirme danısmanlarını takip edip postlarını okumanız. Özellikle izmiremzirmedanısmanı seda hanımın sabitlediği bilgileri okuyun. Ben hamileyken bebeğimin saglıkla doğmasına o kadar konsantre olmustum ki emzirme vs ile ilgili kulaktan dolma bilgilerle tökezledim, bebeğim sarılık oldu hem emzirme hem sağım hem mama üçlüsüyle cebelleşirken aslında tazyikli sütüm oldugunu ve bunu sağarak arttırdıgımı öğrendim hep okuyarak takip ederek. Sonra kısa sürede mamayı kesip sadece emzirmeye döndüm. Tabi ki mama tükaka değil ama süt gelirken mamaya gerek yok. eşiniz kaçta geliyor aksamları bilmiyorum ama aksam yemeğiniz sonrası bebeğin gece uyku döngüsü öncesinde sizin 30-45 dklık uyumanız size iyi gelecektir. Sonrasında bebeğinizin altı temizken emzirip iki meme arasında da gaz cıkarttırın. Baktınız uyumuyor tekrar tekrar bi sağ bi sol meme emzirin ( zincirleme emzirme deniyor buna ve sonra gerekirse babası cıkartsın gazını erkekler daha iyi bu konuda. ( inş. pot kırmıyorumdur yalnız annelerin Allah yardımcısı olsun)bebek uyurken mutlaka uyumaya calısın. umarım yardımcı olabilmişimdir.