Ayyy delirmeme cok az kaldı çok .
1,5 sene önce geldi başımıza aylarca ugrastım
deli gibi temizlik vs aklınıza ne gelirse yaptım bir şekilde geçti.
(Bütün evi kaldırdım posetledim özetle)
oğlum 3 yas 3 aylık ,bir oğlum daha oldu 3 aylık şimdi.
Kayınvalidemlere geldik ve ellerimde lezyon gördüm doktota gidicez yarın ama aşırı gerginim başkalarına bulasırsa vs diye .
Allahım bu süreci yasamız kısa sürede atlatmıs birileri varmı ?
Yardımcı olacak olan varmı🥹
Hayır eğer uyuzsak ben bir çocuk bir bebekle nasıl yapıcam onca seyi.
Ayrıca emziriyorum ilaç vs nasıl kullanıcam .
Düşündükçe ağlayasım geliyor süreci yasamıs biri olarak psikolojim kaldırmıyor 2.sinin olma olasılığını bile🥹