benimbebegim renginkayaa Ayrı ayrı yedirmeye çalmış ki hepsinin tadını bilsin ileri için, ama yemiyorsa buna da şükür 😂
Emir_mom renginkayaa Yanlış yapmışsınız çocuk doktorumuz ek gıda döneminde özellikle belirtti ne verirseniz ayrı ayrı verin bulamaç yapıp yedirmeyin demişti.
Anr5155 renginkayaa kızım ek gıdaya başladığından beri bulamaç şeklinde hiç bir şey vermedim kendim yemediğimi kızıma yedirmiyorum
Elifefil Benim midem rahatsız oluyor şahsen, ikisi uyumlu gıdalar değil. Ama bebeğiniz rahatsız olmadıysa sorun olmaz da
EmineYilmaz renginkayaa iyi yapmamışsınız okurken bile tiksindim. niye öyle veriyorsunuz ayrı ayrı verin 🫶
elmaliturtam renginkayaa e yesinde niye karman çorman yesin ikisini ayrı ayrı yiyip tadını almak varken yediğinin tadının ne olduğunu anlamadan sırf yesin diye yedirmek mantıksız. karnı doysun ama damak tadı da olsun öğütücü gibi yedirmeyin anlamı ne siz öyle karman çorman yemiyor iseniz evladınıza da yedirmeyin
EmineYilmaz renginkayaa sizde bu şekilde yiyorsanız sıkıntı yok ben yemediğim için kızıma da yedirmem midem bulanır . Madem yiyorsunuz ve tadının güzel olduğunu savunuyorsunuz e bize neden soruyorsunuz😂😂😂
Menessasmom renginkayaa sen öyle diyorsan güzeldir tatlım ama baya uyumsuz olmuş çocuk ayrı ayrı alışssa daha iyi değilmi 😂