TgcDvc Evet doğru diyorsunuz en son öyle ama var tabi 2-3 yaşında bile hala kullanan küçük kullanıyorlardır bir şey olmuyor demek ki. Biz de avent air kullanıyoruz daha hastanede 2. Günden annem denemek amaçlı napcak ki diyerek vermişti oğlumda maşallah kapmış hemen o gün bugündür kullanıyoruz :) 3. Ayda değiştirmiştim bi çok kullandı diye yine aynısının yenisini almıştım almıştı onu. Başka rengide var onu da alıyor gece parlayanlar var aventin onu da alıyor bi tek oioi nin emziğini almadı. 6-18 ay almıştım ztn evdeydi bgn bi denedim mrk edip cidden büyük ztn öğürcek mi acaba diye ama gayet güzel hemen aldı biraz da kullandı çıkarmadı yani. Bebekten bebeğe göre değişiyor dediğiniz gibi. Bir şey olmuyorsa eğer hepsini kullanırım gibi ben ya 0-6 da var 6-18 de yedek emzik yaparım. Dışarı çıktığımızda bazen yere düşüyor emzik askısı sevmedim ben kullanmıyorum rahat olmuyor yanıma 2-3 tane yedek alıyorum öyle kullanırım artık dedim napim🙈