Kızlar son bi kaç gündür var bişeyler bende kendimi hiç iyi hissetmiyorum bebeğimin her bebek gibi kriz anları tutuyo oynuyoruz ediyoruz vs ama sessiz durup bi yerlere bakıp incelediğinde acaba sıkılıyo mu acaba şuan ilgisiz mi hissediyo diyorum sonra kendime diyorum ki ne alaka sen 3.5 aylık bebekliğini hatırlıyo musun ne bilsin bebek sıkılmayı diyorum kendimi cok sıkıp çok sarsıyorum bir tane bebeyle kendi hayatımı kendime zindan ediyorum ben yapıyorum oynadığım ettiğim vakitler oluyo ama bıraktığım an cocugu baska islerle ilgilendiğimdw vicdan azabı çekiyorum