konukculidya Joie Mimzy Lx modelini çok övdüler fakat fiyatı yüksek geldi biraz.. çok kararsız kaldımm🙄
benoyleuygungordum_ konukculidya ama çok kaliteli. Hem uzun yıllar kullanılır hem 2-3 çocuk büyütür. Vallahi ben çok çok memnunum.
Anr5155 konukculidya prego mio kullanıyorum çok memnunum happy kidsde de sürekli tavsiye ediyorum kaliteli uzun ömürlü söylediğiniz mama sandalyesinin özelliklerini bilmiyorum sadece görsel olarak baktım hemen hemen aynı özelliklere sahip bir ürün ve 3′te bir fiyatına.
dilarakilic Biz kiwi koala modelini aldık. Henüz kullanmadık ama ben bayıldımmmm 😍 inşallah bebeğim de sevecek 😍
konukculidya benoyleuygungordum_ evet öyleymiş yaa hakediyor demek ki🙄 çok hoşuma gidiyor, bakalım güzel bir indirime girse🙈
yagmurkokusu_ 2 mama sandalyesi kullanıyorum Biri ikea antilop kullanıyorum. Diğeri Portatif katlanabilir olandan. Biri genelde dışarı çıktığumızda