Ciddi ciddi dünyadan uzak kopuk bi yerdeyim. Hadımköy ama merkezi de değil, tarlaların içinde bilenler bilir. Etrafında hiçbir şey yok arabasız yaşanmıyor. Biz taşınırken kiralar diğer ilçelere göre o kadar ucuzdu ki burda, şimdi her yer aynı. O yüzden artık merkeziymiş ulaşım kolaymış bilmem ne kalmadı. Biz 4′e oturuyoruz ikinci senemiz. Buradan çıksak en az 15 bine verirler, aynı binada veren var.