Arasbebek2022 Kızlar bebeğim 14 aylık doğdu doğalı Molfix bez kullanıyoruz 5 numara Şuan uzun zamandır . Kısa bir süredir poposunun üstü sürekli kaşınıyor ve kızarık . Ne yapmalıyım hangi bezden memnunsunuz ? Ne alayım
benkosarim Arasbebek2022 doğduğundan beri baby turco kullanıyoruz memnunum alerji falan pişik yapmıyor ama kalıpları çok küçük yani mesela kızım 7 kilo 6 numara kullanıyoruz yani kalıpları böyle 6 numara 4 numara gibi molfix’e göre tek sıkıntısı o
livanurvealpinannesi61 Arasbebek2022 sıcak havadan olabilir. Yediği bişey alerji yapmış olabilir. Baştan alerji yapmayan bez sonradan alerji yapmaz sanırım.