Biroglanannesi 1 haftadır 16 aylık oğlumun neredeyse her bezini kakalı alıyorum . Bu kadar sık kaka yapmasının sebebi ne olabilir? Sıcaklardan mı diyorum … Günde 1 -2 kez kakalı bez alırdım . Şimdi 4-5 e yükseldi bu . Az da yapmıyor dolu dolu yapıyor
Aslananne1 Biroglanannesi bizde kabızlık çekiyoruz 13 aylik keçi pisliği gibi yapıyor dolu dolu beze hasret kaldık 2 ay acı çekiyor çocuk o küçücük sert kakayi yapacak diye bırak yapsın annesi kabizlik daha kötü