yaseminnduru Araba sanmış olabilirsiniz ama değil. Saç maşası önerisi istiyorum sizden. Otomatik olanlar mı daha iyi saçı içine çeken yoksa manuel kendi sarıp yaptığımız mı ? Marka olarak öneri alabilirim.
biryavuzkusu yaseminnduru valla ben saçı içine çekenleri denedim ama saçımı kaptı 😂 ince ince tutamlar halinde yapmalısınız çok uğraştırır bence