basakhanim34 Eşimin kaliteli ve çok sevdiği bir tişörtü ter izi olmuş. Bir iki gün yıkayamamaış leke sökücü falan fıslatamamış. Normal yıkamış şimdi leke izi baya belirgin. Napabiliriz
NisanR basakhanim34 e bebekte satılan fıs fıs şeklinde leke çıkarıcılar var ben çok memnunum bir de yine toz formunda olanı var o da baya iyi diyorlar ancak denemedim