Elmas94 Evet kızlar burada tatil yapıp tecrübesi olanlar yazabilir mi? Artıları eksileri nedir? Tercih etmeli miyiz?
Elftezcan Elmas94 biz buraya gittik ama bebiş yoktu o zamanlar yani iyiydi sadece odalar denize biraz uzak yemekler iyiydi odalar genişti biz memnun kalmıştık