Kızlar kızıma 9.ayda kkk aşısını yaptirmadim direkt 12.ayda yaparız diye ama bu aralar da kızamık salgını var. Haftaya mersine memleketime gideceğiz, aşı 14 temmuzda normalde. Mersinde Suriyeli vs çok fazla olduğu için kızamık aşısını haftaya mersine gitmeden önce yaptırmak istiyorum. Yani 12.aydan 20 gün önce. Yaparlar mı sizce?