Bütün gece uykularımız bölünüyor yenidoğan gibi saat başı uyanıyor. Gün içinde de az uyuyor ve uyumadığı için cok huzursuzlanıyor çığlık atıyor.. Geçecek biliyorum ama en iyi en sağlıklı nasıl geçireceğiz bilmiyorum. Var mı bizimle aynı durumda olanlar 😣😭