Susamuru merhabalar benim kızımda 13 aylık aynı şekilde. Dün 3 saatlik yol gittik yani yürek yemişim sanırım 🫠 çoook hareketliler maşallah.🧿 tam keşfetme dönemi olduğu için normaldir diye düşünüyorum. Ben çok bunaldığım zaman,idrar yolu enf olduğu zaman çok durgundu mahsun mahsun bakıyordu onu getiriyorum aklıma ,aman diyorum öyle olup üzüleceğime evde durur peşinden koşarım 😀