Wanderlust Merveahmettoprak hic kullanmadik t shirt ustu genelde hirka veya sweat giydiriyorum inceyi anca pj olarak ilkbahar sonbaharda evde kullaniyor
Asyabuse Bence bi hırka çözüm olur ben almadım her gece çıkarken onu mu giydiricem yanımda hırkası oldu mu no problem
Wanderlust Merveahmettoprak 2 aylik giyebilir ay belirtmediginizden yorum yapmistm gunesten de korur ama terliyorsa cikarin kontrol edin giydirince mutlaka cocuklar sicak sevmez ona dikkat edin
yusyuvarlak Ben kullanıyorum 34 günlük suan banyo yaptığı zamanlarda veya hava serin olduğunda ince olanlardan giydiriyorum hemen kolları da ısınsın diye İstanbuldayım ben hava iyice dengesiz oldu