Merhaba arkadaşlar bebeğim şuan 14 günlük oldu ve göbek bağı hala düşmedi incelme var bezini alırkende bazen kenarları kuruyup dökülüyor öyle koku veya sulanma gibi bişeyi yok 14 gün boyunca düşmemesi normal mi artık stres yapmaya başladım ve çocuğumu hala yıkayamadım doktor göbek bağı düşmemeiş kesinlikle yıkama dedi sizin bebeklerinizin göbek bağı en geç ne zaman düştü ?