Yarın doktora götürcem ama tüm belirtilerimiz bu hastalık gibi duruyor sulu kabarcıklar var ayaklarda ellerde ve bacak arasında bu sabah basiladı normalde kızarıklık vardı ben sıcaktan diye düşündüm ama su toplayınca beni korkuttu var mı böyle bir durumu yaşayan nasıl daha kolay geçer