EmineMK Kızım 2 buçuk aylık hırıltısı var, doktor birşey yok gibi gözüküyor dedi ama içim rahat etmiyo,varmı yaşayan ne yapmak gerekiyo 🙏
ezgikrby EmineMK bizim de çok vardı aynı şekilde doktor hiçbir sıkıntı görmedi bebeklerin çoğunda normalmiş “bebek hırıltısı” olarak söylüyo eskiler ve geçer dediler bi süre sonra geçti gerçekten de 😁 ne varsa eskilerde var 😂😂
Sibelcinar EmineMK Bir süre sonra geçiyo endise etmeyin🙏Benim oğlumdada vardı yaklaşık 5 gün içinde geçti.
martannesiii EmineMK benim oğlumda 2 buçuk aylık bizde de var hırıltı geçici denildi geçmesini bekliyoruz
EmineMK ezgikrby yaaa teşekkür ederim cevabınız için umarım bizimki de geçerr 🤲😊, hiç bir bebek çocuk hastalanmasın hep iyi olsunlarr💙
-Merve0135- Bizim de var, doktor; ciğerlerinde herhangi bir sorun yok burnu çok kuru serum fizyolojik yap burnu nemlensin dedi