Aybars-mom160821 Tesettürlym kardeşimin hem sözü hem istemesi olacak evde ne giyecem ben yaaa fikirlerinizi bekliyorum resimli de olur
Cyerg Aybars-mom160821 ben hep sade severim😂 şık kumaş pantolon üstüne de şık tunik giyebilirsin, ten rengini bilmiyorum da toprak tonları güzel oluyor. Fotoğraf atmayı bilmiyorum yoksa atardım🫠
Beyninizikullanmakucretsizdir Cyerg katılıyorum bu tür günlerde çoğunlukla elbiseye yoğunlaşıyorlar, ama güzel bir pantolon tunikle yada takımla da çok şık olunabilir 🤌🏻
visneli_turtam Nilay_80 çok şık ama kendi sözunde giyilebilir böyle abiye ,yada düğünde😊beden ve fiyat nedir