alya00 Merhabalar. Emzirirken ben hep erken saatlerde içmeye çalıştım kahve yoksa uyumuyordu iki çocuğumda. Sabahtan içerdim o yuzden canım isterse ya da kafeinsiz kahve alıp içebilirsiniz. Bi ara ben öyle de denedim. Kafeinsizi her zaman içiyordum sıkıntı olmuyordu. Ama normal kahve ise öğlen 3 sonrasında içememeye özen gösteriyordum. Tabi bu kucukken öyle 1 buçuk yaştan sonrasında çok fark etmemeye başladı bizde.