delirmeceler Arasinannesi20 baby vac kullanıyorum 23 aylık ikizlerim kendileri çekiyor kendinizde denediğinizde anlarsınız öyle korkunç birşey değil süpürgeye takılıyor ama burnu yerinden sökecek gibi çekmiyor hızlı oldupu içinde kendileri oyun haline çeviriuor
Arasinannesi20 printhelloworld oda korkunç geliyor süpürgeyle çekiyorsun braun nasıl kendi çektiğimiz gibi mi yoksa az mı çekiyor
printhelloworld Arasinannesi20 3 aşamalı çekiş gücü var yenidoğan döneminde yeterli ama büyüdükçe yetersiz bence
-elz- Braun var bende ama asla memnun değilim asla parasını haketmiyor. Otribebe burun aspiratörü kullanmıyorum ben. Bebeğim 3.5 aylık