[silindi] benim bebe çok uykucu her bebekler farklı bak 3 ay 12 günlük son sütünü 23 de icer sabah 8 de kalkar sütünü icer 30 dk falan durur tekrar uyur 12 de uyanır sütünü icer yine Bi 30 dk falan kalır yine uyur 14 de kalkar oyalanir 15 de sutunu icer15.30 şuan yine yattı hala yatiyo çok uykucu benimkide bu arada mamyla besleniyo gece mama almiyor