Benimde bebeğimin öyle aşırı sancısı olduğunda kimyon çayı veriyorum bir çay kaşığı rahatlatıyor 23 gğnlük bebeğe verilmez diyceksiniz ama gaz damlalarıda kimyon içerikli tavsiye ederim. Hatta birgün hiç furmadı aşırı derecede huzursuzdu uyku felan hiç uyumadı iki çay kaşığı vermiştim biraz emzirmiştim ayakta hoplaya hoplaya malum sancı durdurmuyordu sonrasında baya rahatlatmıştı