Themom_ ilk hafta önermiyorlarmş 2. Hafta takacaktım ebe dedi 40. Sonra takarsın o zaman ne anlamı var korsenin diye düşündüm dün takmaya başladım ama hafif hafif ağrılar hissettim ama bunun öncesi zaten benim dikişimin sağ son kısım hep yanma vardı dikişlerime mi birşey oldu diye düşünüyorum açıldı mı ne oldu anlayamadım bebeğim den hastaneye de gidemiyorum 1. Haftamda gittim problem yoktu