Göğüs ucum yok, bebeğim çok zor alışıyor. Kahverengi kısımla emmede çok zorlanıyor. Bu yüzden silikon göğüs ucundan yardım alıyorum. İyi kötü yine kavrıyor. Bugün göğüslerim öyle bir sert öyle bir şiş ki. Ona rağmen hala emmiyor uzun süre bekletiyorum, yoruluyor duruyor geri emiyor ama göğüslerimin sertliği şişliği asla inmiyor. Bugün sağmaya başladım 1 saat aralıksız sağdığım halde hala şiş ve sert. Bu durum normal mi?