Kızlar 3 aylık bebeğim var Allah’a şükür emziriyorum yeni doğduğu zaman sütümü sağıyordum arada öyle veriyorduk bayadır da sağmıyodum dün sağıyım dedim dolaba kaldırdım bugün sabah baktığımda sütün yağlı kısmı sanırım yukarı çıkmış aşağısı komple su gibiydi böyle olması normal mi sizce