yerlersenietipuf rezistansı var tabii üst tarafında hatta nasıl temizlenecek falan diye düşünüyor herkes 😂 bence çok iyi oluyor köftelerin fazla yağı alta akıyor ama içi sulu sulu oluyor kupkuru değil. Kanat özellikle ben bayılıyorum çok lezzetli. Patates fırındaki gibi oluyor. Hazır patates kızartmayla bence aynı. Bir kere kekte pişirdim ben oda güzel oldu. Benim için en büyük artısı ocata yapınca heryere yağ sıçrıyor duvar ocak falan batıyor bir sürü iş çıkıyor. Ama bunda kanatmı kızarttım mesela çocuklar durmadı o gün temizleyemedim ertesi gün yıkıyorum. Hem gözümde görmüyor kiri. Ama ocak kirli olsa gidip gelip görürüm içim sıkılır temizlemeyince 😂 hazır pizzalar varya minik mesela onlardan seviyor oğlum hemen koyuyorum 10 dk bile sürmüyor. Diğer türlü koca fırını açmak lazım küçücük şey için. He çok elzem bişey mi şimdiye kadar yoktu herşeyi yapıyordun yine yapılır. Sadece bana pratiklik kattı.