Kızlar merhaba ben iki gün önce doğum yaptım ve meme ucum hiç yoktu maalesef . Dün sadece sağ göğsümü emdi onda şuan bir problem yok emiyor ama sol göğsüm aynı kaldı . Kahverengi bölgeyi ağzına sokmaya çalışıyorum ama şişmiş gibi semsert oldu bu yüzde olmuyor sütü de akıyor ama bebek tutamıyor . Çok sızlıyor ne yapmam lazım nasıl tutturabilirim