Adenmoms68 Kızlar bunu ablam vermişti bana simdi ilk defa tüm tavuk haslicam içinde ama kullanımı bilmiyorum internette bulamadım ablam da yıllar once kullanmış bilmiyorum dedi çok kullanmadım zaten dedi şimdi nasıl yapıcam patlar diye cok korkuyorum
Eyllebr Adenmoms68 kapandığına emın ol sonra 0 da bıraz kaynasın ses çıkınca da 2 al canım benım ki oyle oluyor ses çıkmasına ve dumana dıkkat et mutlaka
Minel-inannesi Adenmoms68 benim var duduklu ama boyle komplike bisi degil. ibiği var kaldiriyom, buhar cikmaya baslayinca altini kisip ibiği indiriyom. Havasini aldirmadan birden acmaya kalkmayin aman dikket edin. Bi kere kullaninca eliniz alisir
Oburiks Adenmoms68 Adenmoms68 canım bak orda numara yok ama 3 tane çizik gibi bisey var biri yuvarlak onu geç ocağa al ses ve buhar çıktıktan sonra ikinci çizgiye götür kısık ateşte 1 saat pisir sonra da yarım saat bekle havası çıksın öyle ac
Adenmoms68 Minel-inannesi Oburiks ya kimse yazmayınca ocağa kapaksız koydum pişermi böyle yoksa dediğiniz gibi yapımmı
ezgicenk Adenmoms68 pişer ama uzun sürer hiç mi kapak kapatmadınız? Başka bir tencereye alıp kapak kapatıp pişirin bari 🙏🏻
Minel-inannesi Adenmoms68 kapaksiz zor piser diger anne tarif etmis onun dedigi gibi yap acarken dikkat et yeter. Afiyet olsun şimdiden
Lululi Adenmoms68 benimki buna benzer o kırmızıyı kalın çizgiye getir koy tavuğu üstüne ocağı tam aç ses çıkmaya başlayınca saate bak altını kıs tavuk kaç dakikada pişerse o dakika dolduğu anda kapat ve bekle içindeki hava bitsin tamamen öyle aç kapağı ben öyle kullanıyorumm
Minel-inannesi Adenmoms68 kis altini cevir duman cikartmayan tarafa saate bek bi yarim saat 40dakkaya felan piser heralde tavuk kapatirsin o zaman altini tamamen
Lululi Adenmoms68 dumanı piştikten sonra düğmeyle sıfıra çevirerek çıkartabilirsin ama karışmayp beklersen kendisi soğudukça dumanı yavaş yavaş boşaltıyor
ezgicenk Siz bence oynamayın o düdüklüyle şu an. Ne olur ne olmaz eski diyorsunuz. Allah korusun. Bırakın soğusun sonra başka tencerede yapın.