Phılıps lumea kullanan var mı arkadaşlar varsa son çarem olarak yorum yazın yğzğmdeki çenemdeki tüyler o kadar çok ve imce ve de sşyah ki artık eşimin yüzüne bakmaya utanıyorum napcağımı bilemedim artık 15 bin de olsa alacağım bu cihazı ama kullanıp beğenen var mı boşuna almak istemiyorum