Kızlar selam. şimdi benim 20 aylık oğlum birde 6 yaşında kızım var. İkisininde ayrı odası var oğlum daha bizimle yatıyor. Annem kışın bende kalıyor diye oğlumun odasına annem rahat yatması için 120 ye 200 ölçüsünde bi yatak aldık. Oğlumda büyüyene kadar orda yatacak. Şimdi kızımın da büyüyen yatağı var oda 80 e 180 ölçüde. Kızıma artık küçük geliyor. Şimdi ona yatak alıcaz da odası da çok sıkışık olmasın diye 100 e 200 alayım diyorum ama oda o yatakta büyüyene evlenene kadar yatacak. Ama haksızlık olur mu ki kardeşime büyük aldınız bana küçük aldınız dermi büyüyünce ona da mı aynı ölçüde alsak kararsız kaldım siz olsanız nasıl yapardınız ☺️