Kızlar oğlum yaklaşık 5 aylık. Ablamdan bebek arabası almıştım maxi cosi stella. Pusetle arabada kullandığımızda bir nebze iyiydi ama şimdi arabada araba koltuğuna oturtuyorum çünkü çok sık uzun yol gidiyoruz biz. Öyle olunca bebek arabasını kullanmak için puseti mecbur bagaja koyuyoruz yer kaplıyor. Puseti değil de normal benek arabası halini kullanayım dedim ama o da çok yer kaplıyor. Ben pek taraftar değilim de eşim katlanıp ufacık kalabilen bir araba alalım diyor. Önerebileceğiniz var mı? Baston tipi almıştım bu arada ablamın bebek arabasını aldığımız için onu ablama verdim bir de ayı sanki baston tipinde oturmaya müsait değil gibi geliyor bana.
Ay öyle işte karmakarışık kısaca küçük kalabilen 5 aylık bebişe uygun bebek arabası arıyorum 😂😂😂