Deryamaysa benimde estetik dikiş canım, ilk aylar şişlik vardı şuan yok incecik bir çizgi belli bile değil yakından bakmadıkça. Üstelik benimki çok çok aşağıda yani iç çamaşırı giyince içinde kalıyor hiç gözükmüyor bile rahat rahat bikini falan giyiyorum. Morluk bende hiç olmadı, sadece yan taraflar da şişlik vardı geçti