Oturduğumuz mahallede mülteciler de var. 5-6 kardeş falanlar. Bizim çocukları ne zaman görseler geliyorlardı. Dün de geldiler benim kızım, komşumun 2 kızı, diğer komşumun da oğlu vardı normal de bizim çocuklar oynuyordu onlar gelince bir baktım çocukların hepsinde kırmızı benekler var ben kızamık salgını olduğunu özellikle mültecilerin taşıdığını bildiğim için hemen komşuları uyardım kendi kızımı da kenara çekip temas etmesine karşın kolonya ile ovaladım her yerini, diğer komşum da 2 kızını çekti eve götürdü, öbür komşum oğlunu bir türlü alamadı aralarında akşam fenalaşmıştı hastaneye götürdüler kızamık demişler senin dediğin doğruymuş dedi çok üzüldüm🥺 aradı işte kontrol et kızını diye şu anlık bi sıkıntı yok kızımda işin kötü tarafı ben kızamık, kabakulak, suçiçeği hiç geçirmedim aşılarım var evet ama çocukluk aşıları sonuçta. Doktor kızım geçirirse riskli olduğumu bana da buluşabileceğini söylemişti dün gece de ateşlendim dua ediyorum şu an bir şey olmasın diye. Herkes sinirli şu an hem çocuklara hem annelerinin bu sorumsuzluğuna. Lütfen dikkat edelim hemen bulaşmış saatler geçirmediler halbuki. Demek ki çok bulaşıcı.