Oğlumun pazartesi günü ayağı burkuldu. Doku zedelenmesi var ayaginin üzerine bastırmıyoruz sargılıydı sargısı çıktı ama oğlum resmen yürümeyi unuttu ayaginin üzerine dahi basmıyor emekliyor. Ağrısı var desem ayagini sıkıyorum oynuyorum ama tepki de vermiyor. Uyurken tepine tepine uyuyor ayagini havaya dikip ordan oraya vuruyor sanırım korkuyor. Bu korkuyu ne zaman üzerinden atar ne zaman eskiye döneriz bu durumu yasayaniniz oldu mu?