Gundogdu06 eşimin traş makinesini kullandım (philips).
Nadiren de olsa; tüy uzunsa. fakat genel olarak uzatmadan direkt cihazı kullanıyorum inanın yaz boyunca belki 3 kez bacak uygulaması yapmışımdır . Tüy dökülür , tekrar çıkar; kendini belli edince siz cihaz ile uygulama ;yaparsınız döngü halinde ; ben bu şekilde kullanıyorum .zaten o sıklık giderek azalıyor ve araya daha uzun günler koyarak yapıyorsunuz ilkin 15 günde bir , olur ayda 1 , 2 ayda 1 , 3 ayda 1 .bireysel tüy uzama farklılıklarını da dahil edersek kesin değil yakın cevaplar aramak doğru olur . Robx harika bir ürün hala tavsiye edebilirim 👍🏻