Cekumay19 Bebeğim şuan 4,5 aylık 1 aydir bu çıkıklığı araştırıyorum çoğu yerde genetik yazıyor. Benim skolyozum var aklım çıkıyor onda da olacak diye kalıtsal bir hastalık değil evet ama insan korkuyor yine de. Sizde de bu çıkıklık var mi dr. Ne dedi?
Gulcan_08 Ben de genetik ya da doğuştan olduğunu düşünüyorum. Benim eşimde de var. Hep varmış. Çok şükür bir sıkıntısı da yok.