yasacmalamalo tostikinannesi bende lojmanda değişlm merkezdeyz ama eşimin iş durumna göre basvuru yapmayı düşünüyoruz sorcagın bişi varsa sorblrsn :)
tostikinannesi yasacmalamalo lojman başvurusu yaptık.Van merkeze tayinimiz çıktı.Bilgi almak istiyorum lojman hakkında.Ayni zamanda daire içleri nasıl merak ediyorum fotoğraf ya da video olsun atabilecek olan varsa sevinirim 😊
Yigitsvlm Bende bekleyeyim bizde büyük ihtimal Vanı bekliyoruz Van merkez İpekyolu lojmanlarını bilen varsa yazabilir mi
Zuzua Bizde lojmana basvru yaptik ama niyeyse umitli degilim. Puana goreumis herlde. Kontj. Ne kadrdir bilmem . Ev bakiniyoruz dogru durust bos ev de
Zuzua tostikinannesi uzmn kont. Fazla yer olmaz demisti esim . Girersek sansa artk . Sizin puaniniz kac
yasacmalamalo Zuzua valla kuzum biz basvurunyapdık 14 tane daire vardı boş onlar da eylüle kdr boşaltcaklar puanlı yere yapdık puanımız düşük ama şansımzıı yine deneyelm ddk ama bana da çıkmıcak gbi.gelıyor rağbet baya artmş
Zuzua yasacmalamalo bu sabah ayarladik ev sukur. Lojman filn cikarsa bilmiyom ne olur. Onuda esim dusunsun😂