Dilekbozz Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık kusması çok fazla doktor gaviscon infant kullanmamizi söyledi sanki o da pek işe yaramadı kilo almasi sıkıntı oluyor böyle bi durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz neler yapilabilir😢
Minelinannesii34 Dilekbozz gastrotuss baby deneyin olmadı bebelac thickener var emzirme sonrası sütünüzle mama yapıp yedirin bildiğim kadarıyla alerjik bebekler kullanabiliyor araştırın isterseniz bizim kusmamızı azaltan tek şey
Dilekbozz Buglemmim evet onu da göz önünde bulundurun reflü yatağı yaptık az az sık sık besledim geçmedi bir türlü