Aaanneaa Profilo aldım eşim beğendi en çok onun içine sinmiş bende onayladım şuanlık durum güncellemem olmayacak memnunum 😂 ama bozulursa eşime dedim ki Arçelik alacağım çünkü o seçti günah keçisi de onu ilan edeceğim 😂 makinesinden memnunum leke uzmanı kirleri çok güzel çıkartıyor belirteyim. Bulaşık makinesinde de memnunum makine temizleyici göstergesi oluyor çalıştırıyorum temizliyor uzaktan da çalıştırma şansım oluyor mesela dolduruyorum bulaşıkları dışarı çıkıyoruz ona göre basıyorum düğmeye ben geliş zamanına ayarlıyorum bitmiş oluyor.