DenizErSahin Arkadaslar merhaba bebegimin burnunu chicco aspirator ile cekiyorum ama cok aglıyor acaba aspiratör canını mı yakıyor diye düşünüyorum en rahat edebilecegim bebegimin aglamayacagı aspiratör tavsiye edebilecek varmıdır bebişler aglamasın🥺
Nkocak DenizErSahin ben ortibebe kullanıyorum ama burun uçları sert olduğundan eczaneden başka yumuşak uç alıyorum