Ballloglum ben nöroloğa götürüp eeg çektirdim nörolojik bi durumu yok heyecanını o şekilde ifade ediyor olabilir demişti doktorumuz bir sene önce, ardından yakın zamanda psikoloğa götürdüm o da bi sorun görmedi, yapma kızım diyorum tamam annecim bi daha yapmıcam diyor ellerimiz öyle yapılmaz diyor ardından ara ara yapıyor genelde boş kaldığı vakitlerde ayaktayken yapıyor saniyelik dikkatini dağıttığım an yapmayı kesiyor, etrafımda böyle bi durumla hiç karşılaşmadığım için bende kafaya takıyorum açıkçası geçici bi durum mu yoksa okul hayatını etkiler mi diye kaygılanıyorum