Simay_karass Tayini Van/ Çatağa çıkan ya da çatak da eşi çatakda görev yapan var mı acaba bizim Tayinimiz maalesefki çatağa çıktı evlet müstakil ve sobalıymış 5 aylık bebeğimiz var…
Jsjshsh Simay_karass görevi nedir eşinizin bizimde Van çıktı ama ilçe belli değil diye biliyorum henüz
Simay_karass havva_nurrC Siz gidecek misiniz peki çocuk var mıı ? Evlileri ve çocukluları oraya vermişler hep
Bus_efe_28 Bizimde Van Çatak, hatta merkezi de değil köyü ve ev götürülemiyor. 1 yaşına yeni girecek bebeğim 😢 Resmen yıkıldık
Cihan-mom Bus_efe_28 Maalesef çatakta ev sıkıntısı var bu sene gelen personellerin çoğu eşini getiremedi
Ayselsumer Simay_karass ben vanda okudum üniversteyi çatak çok güzel bir köy havası falan ama evler dediginiz gibi müstakil doğalgaz hatti yok ama gelişmiş mi bilmiyorum biraz soğuk imkanınız varsa merkezde kalsaniz eşiniz araci varsa geliş gidiş yapsın çünkü hastane falan herşey uzak kalıyor van merkez çok şahane bir yer
Masallmoms Ayselsumer market falsn var mı karlar yolu kapatıyor demişler elektrik kesintisi okuyor mu sık sık
Simay_karass Ayselsumer merkezden ev tutucak eşim kızımla orda kalıcaz eşim gelebildiğince gelicekk oda karakolda kalıcaz çatak da bizimde merkez değil mahalle
Ayselsumer Masallmoms evet oluyor ben ordayken gezmeye gittik çataga merket falan o zmana yoktu ben 2017 söz ediyorum su an var mı bilmiyorum ama bakkal küçük mini marketler vardi
Cihan-mom Masallmoms Geldiniz mi çatağa?? Elektrik kesintisi evet ara sıra oluyor yollar da bazen kapanıyor ama bu sene nasıl geçecek kış bilinmiyor
Cihan-mom Simay_karass Tabiki hayır,🤦 ahimli sahimli bir yer değil ama marketi hastanesi pastanesi vs var tabur üstte kalıyor biz aşağıda duruyoruz