Senossss Üç dört gündür hastaydı ilk yüksek ateşle başladı Calpol kullandık sonra dolven verdi onu iki kere kullandım çocuk sonraki gün buz gibiydi 35 dereceydi ateşi sabaha kadar ağladı falan bi kalktık yüzü vücudu kırmızı noktalar olmuş görseldeki gibi. Hala geçmedi 2 gündür yediği bir şey mi dokundu yoksa hastalık mı anlamadım 😢
motherthea Senossss 6cı hastalığa benziyor önce ateş oluyor sonra birden bitip döküntü oluyor tabi doktor daha iyi bilir geçmiş olsun
Hobbalayarim Senossss kızamık salgını var hemde sonuçları çok kötü Allah korusun hemen götürün. Ve kimseye yaklaştırmayın insallah yoktur ama başkasına sebep olmayın insallah kızamık değildir
tazeanne_20 Senossss benim kızımın yüzü de böyle,önce azdı gün geçtikçe çoğaldı.ilk zamanlar sıcaktan dedikçoğalınca doktora gittik,süt alerjisinden şüphelendi. Kaka tahlili verdik Ankaraya gitti,sonuç bekliyoruz. Korkuyorum 😢
Senossss Hobbalayarim doktor hiç ondan şüphelenmedi ya benimde aklıma geldi inşallah öyle bir şey değildir
Ecrin4161 Senossss canım 8 ay da benımde söyle söylim ateşlendi ne olduğunu anlamadım 38 i geçmedi sürekli takip ettim sonra mızmızlık yaptı doktora gittim diş olabileceğini söyledi ateş geçtiği zaman ise vücudunda kırmızı kırmızı döküntü oldu bu sefer özele gittik işte parka götürme sadece uzaktan izlet dedi ilaç verdi canım öyle
Senossss Ecrin4161 aaa başka bebeklere bulaşabiliyor yani bizimkide keyifli falan artık aşırı iştahsızdı zaten ek gıda pek iyi gitmiyor çok şükür düzeliyor gibi biraz
tazeanne_20 Senossss başka belirti opmadı,15 gündür yüzümüzdeki kızarıklıklar mevcut. 3-4 gündür de kusuyor
Onurcan21 Senossss Ateşten sonra döküntüler oluyor bence ateşe bağlı döküntü ama siz yine de doktorunuza danışın
Pnar9 Arkadaşlar bizde bu durumları yaşadık alerji dediler sonra viral bir hastalık covid gibi dediler kesin bir şey söyleyemiyorlar o kırmızı döküntüler bütün vücudundaydı geçti ama bacaklarındaki tekrar tekrar çıkıyor anlayamıyorum sizin nasıl geçti ?