Yigenim daha erken cikarmisti😅 cok normal de, dis sagligini korumak icin ozen gostermen lazim…
Benim kizim 5⁵ aylikken ilk disini cikardi, dur durak biomeden pespese hepsi geldi🥲
16 aylik ve son 4 disi kaldi, onlar da sismeye basladi🤪
Deme o ki oyoe dis tablosuna bakma🤣😂