Defnem23 Astrologperi önden bir miktar elle veya pomba ile sağ ama bir miktar. Bir de geriye yaslanarak emzir
Mrvaden Astrologperi bendede bu sorun var hala çözemedim farklı yöntemleri olan varsa posta yazsın lütfen ya
Bilgem2 Astrologperi ben de yaşadım aynısını. Yan yatarak emziriyordum bebeğimi öyle hiç sorun olması :)
Ecmelnda Tazyikli geliyor benimde ama 2 defa öyle oksuruk sorunu yasadi kizim sanirim onun dolu dolu gelmesini sevdi bide yatış pozaizyonunda emzirin yani sirtiniz dayali olsun kendiniz yatar gibi
Kubra226 Astrologperi göğüs ucu yok diye ilk aylar kullandım pişmanlık keşke kullanmasaydınız hijyen açısından zor oluyor birde süt üretimini azaltıyor diye okumuştum çünkü cıplak teni bebek emdikçe süt üretimi artıyor
Astrologperi Kubra226 herzaman kullanmıyorum ama başka Çare yok cok tayzikli düşünün 4-5 tayzik var bebek cok ağlıyor başka nasıl çözüm bulacağım ki 😐
Astrologperi Bilgem2 dışarda yatamam ki bende yatarak emzirdim ama yinede rahatsız oldu sizdeki tazyik az heralde
Bilgem2 Astrologperi dışarıda sağdığım sütü verdim. Kızım şimdi bir yaşında hala emiyor ama tazyik diye bir şey kalmadı tabii 😄 çözüm bulamazsanız emzirme hemşiresinden yardım alın isterseniz
Bilgem2 Astrologperi dr. Browns kullandım ben ama çok uzun süre değil çünkü tazyik olayı uzun sürmedi bende. Meme reddi de yaşamadım ama her bebek aynı değil tabii
Bilgem2 Astrologperi elektrikli göğüs pompasıyla her gece sağım yapıyordum. İhtiyacım olduğunda da veriyordum bebeğime. Dışarıdayken emziremediğimde veya ben dışarıdayken eşim sağdığım sütü veriyordu
Sinem61 Astrologperi yanina uzanarak emziriyordum. Bazen de ben emekleme pozisyonunda duruyordum bebek altta emiyordu. 4 aydan sonra düzelmeye başladı 6 aydan sonra tamamen düzeldi .
Namkol Astrologperi maalesef çok uzun süre bu sıkıntıyla uğraştım bende. Asla önden pompa ile sağım yapma elinle bir miktar sağ, hafif arkana yaslanarak emzir